Oldalak

2010. október 5., kedd

Aludtunk

Az én hétfői napom teljesen K.O. Hazaérek és tök kivagyok. Szinte minden hétfőn bealszok egy fél órára, miután hazaértem (meg persze ebséta után). Mivel én fekszek a házunk szélső oldalán, így nálam eléggé hideg van :S Polár pulcsi, takaró, esetleg köntös, vagy az ágytakaró, minden extra dolgot magamra terítek :D Hát ez tegnap kimaradt. Csak befeküdtem. Nem akartam előhalászni semmit. Nagyon fáztam. Boni meg épp akkor jött be a szobába, így felhívtam az ágyra :D Milyen jó meleg is volt ^^ De csak az egyik oldalam. Az már mindegy volt, de olyan jót alukáltunk :) El se tudom képzelni, hogy kirakjuk az udvarra és nemhogy az ágyra sem jöhet fel, de még a házba sem! Na, ha elköltöznénk, az tuti nem következne be. Lenne egy kisebb kennele, nagy udvar, házikó, emellett szabad bejárás a földszintre, emeletre neeeeeem...bár 1x tuti belopnám :):)

Dokinál voltunk ma, köhögött picit. Azt mondta nem dokesz, nem vészes de azért piros a mandulája v. torka?? Ki emlékszik már?! :) Lázmérés volt, természetesen nem volt hőemelkedése, az Bonedlinek sosincs. Mikor nyomkodta a pociját, elég sokáig szugerálta, vágta a fejeket... mondta beviszi röntgenbe :O :| Kihozta a képet, meg az ebet is. Hogy húzta visszafelé hozzánk ^^ Annyira durva volt az a kép, hogy tudtam hogy az ott BONI belei, BONI gerince, BONI csontja... Aztán mutatott világosabb foltokat. Kiderült, hogy a jó kis libacsontok, amit vasárnap és tegnap kapott meg a sültlibából. Szóval, ez elmúlik, no problem, kedve király (túlzottan :):)). Így holnap mehetünk is Brigihez. Mondjuk ilyen szakadó esőben elég gáz lesz :S Na, segáz, attól még Boni tud láb mellett menni...ha akar :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése