Oldalak

2010. október 25., hétfő

Happens

Mint látjátok, lecseréltem a fejlécet. Közös képeink vannak, na dehét azoktól hányok :D Na, nem Bonit miatt... és ezt úgy véltem, tűrhető :) Gondoltam beteszem, mert szép őszi kép, és a színek is passzolnak, ahogy Mondi Móni mondta: harmónizálnak a színek: Boni, a táj, és a hajam... xD

Húú, jónéhány dolog történt az elmúlt pár napban. Csütörtökön mezőztünk Brigivel. Ügyi volt a kiscsaj. Egyre többet tréningezünk. Be van gerjedve a dummyra :) Nagyon örülök neki. A kiállításosdiból kicsit kiszerettem, de most megint egy picit húzódom afelé. Bár még mindig sokkal
jobban érdekel a dolog munka része. Na mindegy is :D
Pénteken kimentünk "csakúgy" mezőre. Brigi nélkül. És tudott jönni anyu is velünk. Ugyanazon az útvonalon mentünk. Láb mellett követés, 3 dummy, és séta :) Most jobban pörgött mint előző nap, mikor a kb 8 dummyval lefárasztottuk :)
Szombaton jött át barátnőm. Ketten voltunk - vagyis hárman, Bonival együtt :) Szuper volt. Boninak Ő a "kedvence" :) Nagyon imádja, tisztára bezsong Fruzsitól. Csináltunk is pár képet
jött egy ebzet

Fruzsi és Boni
Duplán ;)
She and me *-*
Vasárnap lementünk vidékre mamámékhoz. Ott is rengeteget szaladgált a kertben. Eddig az volt, hogy imádott a kertben lenni, bent nem akart lenni, de ha kint volt mindig sírt. Az volt a jó, ha mi is kint voltunk... most meg :O Egy szava nem volt. Lehet, hogy bízik bennünk, hogy nem tűnünk el...de ami szerintem valószínűbb: sikeresen levettük róla a falkavezérség szerepét. Mi (vagyis én), mint falkavezér azt csinálunk amit akarunk, akkor megyünk és oda ahova csak akarunk. Neki, mint alattvaló ezt el kell fogadnia, és tudnia, hogy semmilyen teher nem lóg a vállára. Remélem tényleg ez történt. Mamámtól elmentünk temetőbe, és másik mamámhoz, aki szintán abba a városban él :) Szomszédjában a keresztszüleimmel :D Addig Boni ott maradt az előző mamáméknál :) Kibírta ;) Majd érte mentünk, és elindultunk a nagynénémhez, megünnepelni a szülinapját. Onnan egy másik temetőbe mentünk, ahol én kint maradtam és Bonival sétálgattam, amíg anyuék bementek. Majd hazajöttünk.

Este észrevettük, hogy sántít a jobb mellső lábára. Ami rosszabb lett :S Hétfő délután tesóm és apu elvitték dokihoz, megnézte, végigtapogatta, azt mondta, szerinte csak megrándult. Adott Boninak egy injekciót meg gyogyót. Mára már sokkal jobb, szinte jó is lett. Azért az eheti tréningeket lemondtam. Lehet, hogy javult, de nem hiszem, hogy jót tenne neki a mezőn való rohangálás, vágtázás. Mellesleg, nem is beszélve arról, hogy ez a tüzelés 9. napja. Hamarosan jön a "húzós" rész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése