Oldalak

2010. november 15., hétfő

The worst night of the world

Azaz: A világ legrosszab éjszakája. Éjszaka arra keltem fel h bőgök :| Szörnyű rémálmom volt. Boniról. Vele történt...egy...dolog. A nap folyamán elég sokszor átgondoltam, hogy mi is történt az álmomban. Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy itthon is pár álomfejtős oldalt megnéztem. Semmi hasznát nem vettem. Ezekben hiába nézem azt a bizonyos szót meg kutya, meg bánat, meg sírás, meg barát címszavakat. Ezek emberekre vonatkoznak... ezek vagy régebbek, vagy ezeknek az álomfejtős embereknek eszükbe sem jut, hogy valakinek egy kutya jelentheti a családját, a barátját, a társát. Így semmi értelme sincs, pl ilyen is kijött: gyúlöletet érzek egy rokonával szemben. WTF? Mi? Nem szeretem Lolát, vagy Balut, esetleg Riót? :D Vicces... :) Na mindegy...
Ma gyaksiztunk - csak a láb mellett követést csináljuk itthon - a séta alatt. Nagyon szuperül ment, édes nagyon, hogy néha bökdösi a kezem :) Ahogy megyünk előttünk megy egy angol bulldog (Maxim) és a gazdija, meg Bogyó, a beagle kölyök a gazdijaival. Bogyó elengedve. Nem tudják megfogni. Bogyó a kisutcából szalad ki az úttestre. Én már csukom be a szemem, készülök a kocsik fékezésére, de hál'istennek semmi. Na de tényleg SEMMI. A gazdája ott sétálgat... Na, nehezen átmegy az úttest túloldalára, ahol egyre csak szalad el előle a kiskutya. Aztán megállok náluk, kérdezem, hogy az én kutyámhoz idejönne? Vagy nem érdekli? De már ott is volt mellettünk. Egyből hanyatt vágta magát Boninak, mire én elkezdtem keresni a nyakörvét, hogy megfogjam. Aztán a nyakánál fogtam meg, mert még nyakörv se volt rajta!!! Így engedik el?! Na, szép... erről egyből eszembe jutott, hogy vajon hányszor fogták meg így nekünk Bonit :S Rajta legalább nyakörv volt :D
Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése