Oldalak

2010. november 16., kedd

Vakondeb

Jajj, ez a kedd. 6 órám van, azonbelül kémia, föci, angol, olasz, tesi, ének! Na ebből a kémiát és az éneket utálom :D A föcit is csak a tanár miatt szeretem :) A nyelvek szuperek, a tesi meg kit érdekel? :D Na igen, szóval, 2-re hazaértem, gyorsan átöltöztem és mentünk is ki apuval meg Bonival mezőre. Frankie-vel, a vizslafiúval voltunk. Nagyon megörültem, mert ő jó pörgős kutya, és akkor Boninak is jó kis mehetnékje van ;) Hát ebből semmi nem lett. Már az első jelölést elszúrta azzal, hogy a dummy mellé ment, és valamibe dörgölőzni kezdett. Ezután jól leszidtam majd új feladatok. Kettős jelölés :O Ilyen se volt még. De nagyon ügyes volt. És utána káosz. Se láb mellett nem ment, se nem ült le, se nem hozta a dummyt, csak 20-adjára indult el... megszenvedtük. Játszottam is vele, hogy lazítson picit, be is pörgött, és megunta :S Majd mégegyszer beledörgölőzött abba a valamibe. Brigi állította le, majd megnézte, és mondta, hogy döglött vakond. Biztos álcázni akarta előlem magát, és vakonddá akart válni ;) Azt hiszem itt hagytuk abba. Irtózatosan büdös volt, íy megfürdettük, de úgy istenigazán, samponnal :) Most olyan finom, friss illata van, pihe-puha a bundija, tiszta habos-babos :D
A Rabbit-hunter golden retriever kennelben Erdőskerti Mineralaqua "Aqua" X Dewmist Sandoliano "Sando" párosításából megszülettek a kölykök - 1 fiú, 3 lány. A mami és a kölykök mint jól vannak :)
Byeee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése