Oldalak

2010. november 4., csütörtök

Gyaksi

Néhány pillanatunk: egy idióta, egy szép, egy vizes, egy kiállítós, egy bébi, és egy őszi lükefejű :):)

Délelőtt mentünk ki mezőre Brigihez. Előre figyelmeztettem Brigit, hogy Boni ma igen csak lassúcska lesz, mert délelőtt mindig alszik. Hááát, az elején ez nem látszódott. Szépen jött láb mellett végig, egyszer nem szaglászott. Dummy-ért rendesen kivágtatott, a tempója is szuper visszafelé (ha elfutok :):)). Szóval okés volt. Elég vicces látvány volt, mikor el volt engedve, Brigi nekem magyarázta, hogy kell-e a kéz mikor előreküldöm, avagy sem (... :)), és Boni nem ment el sehova hanem a lábam mellé feküdt, néha felnézett, néha csócsált valamit, néha meg csak nézelődött. Egyem a lükefejét :):) Aztán "kóborolhatott" is egy ideig. Valószínűleg a következő alkalomkor már levesszük Boniról a futószárat, de csak akkor ha nagyon pörög.

Délután elmentem Bonival sétálni (hittétek volna? :D). És a futtató felé vettük irányunkat... csak Trexi (1 hónappal idősebb/fiatalabb, nj leányzó) volt bent a gazdijával. Pórázzal bemerészkedtünk, és kérdeztem a gazdit, hogy ilyenkor már kijön a sok kutyás. Mondta, hogy még nem. Hallelujah! Így elengedtem a Bonedlit. Húú, néha eléggé bezsongott, behúzott farokkal ment a rohangálás. Bár az elején elég közel volt hozzám. És ha szóltam neki, akkor jött. Aztán elrohant, talált valami papírdarabkát, elkezdte enni. Magamban: én hülye, barom, idióta...(még sorolhatnám). Hiába ordítottam rá, hogy köpje ki. Szerencsémre valamire felfigyelt, elment, és otthagyta a fecnit. Aztán már nem is kellett neki, mert megszaglászta, rászóltam, elment. Ezt még 1-2 dologgal megcsináltuk, és nem vette fel!!! És yeeaaaaah, megint talált egy papírdarabot, és azzal már elrohant a futtató végére... mondtam az már övé. Nem hülye, dehogy vehetem el... erre Trexi-gazdi odasomfordált és elküldte onnan az ebem. Én még elkezdtem dobálgatni a teniszlabdát, amit egész végig a markomban szorongattam vészhelyzet esetére, és jött a kis drágám :) Örültem nagyon ;) Ez nagy dolog, hogy ennyit elértünk, sé igen sok bénázás van benne, de iylet a futtatón nem sűrűn csinált (SOHA). Királyok vagyunk :)

2 megjegyzés: