Oldalak

2010. november 2., kedd

TOP 10

Fantáziadús, mi? :) Egy kis ráncfelvarráson ment keresztül a blog. Ezenkívül a 'Boni' oldal szerkesztettem át, belekerültek a kiállítási eredmények.
Nem történt velünk semmi különös. Ugyebár a múlt héten kimaradtak a tréningek, de a héten már megyünk. Boni nagyon jól van, kapott csontot, leveskét is többször és sok répát a kérésemre, hogy erősödjön az immunrednszere :):) Ma van a tüzelés 16. napja. Éljen, éljen mindjárt vége :) Már nagyon vágyom ki a futtatóra is, egy nagy játékra, meg egyedül, hogy gyakoroljunk. Kíváncsi vagyok, hogy a "megszokott" csintalanságok helyén , hogy viselkedne.
Mivel Bonival nem történt semmi, ezért már egy-két blogon láttam is, így most én is megírom a saját top 10 listámat kedvenc kutyafajtáimról.

  1. Golden Retriever (gondoltátok volna? :))
  2. Magyar vizsla
  3. Labrador Retriever
  4. Ír szetter
  5. Német vizsla
  6. Nova Scotia Duck Tolling Retriever (vadkacsavadász reti.)
  7. Border collie
  8. Norfolk terrier
  9. Pointer
  10. Szamojéd
Mint látjátok, főleg a vadászkutyákat részesítem előnyben. A többit megmagyarázom :) A Border collie-t nagyon kedvelem, mert egy lenyűgöző fajta. Vele szívesen agilityznék :) A Norfolk terrier az egyetlen terrier-féle, amelyiket szeretem. A szamojéd pedig egy gyönyörű, fenséges kutya *-* Természetesen, mint az összes szánhúzó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése