Oldalak

2010. november 20., szombat

Muffin-őrület

Elkapott egy muffinláz. Egy barátnőmtől kaptam egy tök jó receptet muffinhoz és ma megcsináltam. Csokis muffin. Csokireszelék a tésztában, középen egy félkocka csoki... szerintem finom lett. Most nektek is töltök fel egy kis "kóstolót" ;)





Amiknek a tetején nincs csoki, azokban benne van - még sütés előtt tettem bele, és ugye besüllyedt. Amelyikeknek a tetején van a csoki, azoknak a belsejében nincs.

És ugye ez a blog nem rólam szól - tehát Boniról régebbi, esti, Rákos-patakos képek :



5 megjegyzés:

  1. Hmm, muffin...a kedvenc sütim :))
    Boni csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem - főleg azt, hogy olyan sok íze lehet elkészíteni :)
    Az ám :) köszöni szépen ;)

    VálaszTörlés
  3. Nyamm-nyamm! Csorog a nyálam a muffintól!! I love muffins! Boni nagyon gyönyörű!! <3

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a szine ennek a kuttynak :D
    Hozhatnál több képet róla

    VálaszTörlés
  5. Fruzsi: én is így érzek :) szerintem se csúnya :D
    BoVa: hamarosan töltök fel többet is - csak nincs mindig kedvem megvárni h feltöltse :D

    VálaszTörlés