Oldalak

2010. november 14., vasárnap

Átlagos napjaink


Itt hozta életében először a dummy-t, az alomtalálkozón. Borzasztó hájas volt ^^ Akkor ez lényegtelen volt, hozta!!! Micsoda öröm, büszkeség áradt szét rajtam :D röpke 3 percig gondolkozott, hogy felvegye-e, de végül felvette :D


Tudom, majdnem 1 hét telt el, amióta nem írtam. Igazából nem történt velünk semmi. Felbontottunk egy Real Nature konzervet - halas-szárnyas. A 60 nemtudom mennyi %-ból 55% (?) szárnyas és a többi halhús.Na igen. A szárnyas. Ezt még apróbb részekben adogattam Boninak, és nem volt semmi. Nem ment hál'istennek a hasa. És esküszöm, ez ízlett neki a legjobban :)
11-én Márton napot tartottunk, és Boni is ;) Szerintem egy picit sajnálja, hogy egy évben csak egyszer van :D
Tegnap 2 barátnőmmel a belvárosban járkáltunk. Deák tér, Vörösmarty tér, Lánchíd, Erzsébet-híd, Andrássy út, Teréz körút, Hősök tere... végig :) Nagyon jó volt ;) Csak annyira sajnálom az ottélő kutyákat :( Ők csak a betonon sétálnak...anyu is az egyik belvárosi utcában dolgozik, ahol van úttest, meg járda. Semmi fű, vagy zöld folt. És ott "sétáltatnak" 2 goldent, 1 skótjuhászt is...vadász meg juhászkutyát!!! Úristen! Azoknak nagyon nagy a mozgásigényük. És anyu mindig mondja, hogy el vannak hízva. Na igen. Nekik annyi a séta, hogy pisi-kaki a járdára (jó esetben a gazdi alájuk tesz egy újságot), és már mennek is fel. Tudom, mi is panelban élünk, meg nem a mezőkön járunk mindennap (bár tehetném!), de akkor is zöldövezetben lakunk. Nagyon sok zöld terület van felénk, és mi legalább heti 1x biztosan, de ha úgy akarjuk többsz9r is kivisszük mezőre az ebzetet. Na mindegy :D Eleget papoltam a kutyák tartásáról és mozgásigényükről :D Csak véleményem szerint ez felháborító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése