Oldalak

2010. november 29., hétfő

Régen volt....

Múlthéten vasárnap voltunk mamáméknál. Boni nagyon jól viselkedett. Nem volt nyafogás, semmi. Eddig, mikor kimentem az udvarra, örült nekem, de bármilyen parancsot adtam neki, mindig tojt a fejemre...most nem! Elkülönültünk a 2 kutyától és elkezdtem vele a láb mellett követést gyakorolni, majd dobtam neki egy labdát. Hátat fordítottunk, mentünk pár métert, majd visszafordultunk, leültettem, elküldtem érte. Egyből felkapta és szaladt vissza hozzám! Annyira boldog volt és én is :) Ezt eljátszottuk kb 3x, majd 4 sima, egyszerű jelölést volt. A legvégén pedig csak szimplán eldobtam neki, és visszahozta. Nem volt benne semmi extra. Hihetetlen, hogy másfél év után végre sikerült labdáznom a kutyámmal. Annyira egyszerű, könnyű dolog, de oylan nehezen értük el... de megvan az eredménye: a kutyámmal együtt, közösen, boldogan tudunk játszani :)






Kedden Rioval és Frankie-vel voltunk tréningen. Hát Frankie pörgött, ahogy szokott, Boni benyomta a "durcát"... magyarán, nem csinált semmit. Ezzel engem szivat, és olykor Brigit is. Voltak kerestetések, és semmi nem történt. Állt, mint a bamba hülyegyerek. Akkor mondta Brigi, hogy éheztessük ki egy picit. 8 kerestetés volt, mind a 8-at a két fiúnak. A végén mondtam, hogy Boni csak egy dologra pörgött be, mikor Feri (Rio-gazdi) dícsérte meg Riót. Brigi elgondolkozott, majd azt mondta cseréljünk kutyát :) Én Rioval, Feri pedig Bonival dolgozott. Fura volt egy ilyen óriási ebzettel dolgozni, de nagyon ügyes volt a Nagyfiú :) Hozta nekem is szépen a dummyt, végig Ferit figyelte, de felém hozta, és az utolsó 5 méteren nézett rám :) Boni Ferinek is akadékoskodott, de a végére nagyon belendült. A 2 kutyával odajutottunk a végére, hogy lecsatoltuk a futószárakat :) Végülis ügyesek voltak, csak kár, hogy nem a gazdijuknak... na majd holnap meglátjuk mit produkál a kisasszony.

Szombaton Bécsben voltam osztálykiránduláson. Tavaly is voltunk, és nagyon szuper volt, kivéve egy apró bibit ami engem érintett, és az egészet "elrontotta". Most tökéletes volt! Voltunk a schönbrunni kastélyban (Sissy-palota :D), annak a parkjában, állatkertjében - azaz, Európa legrégebbi, de legmodernebb állatkertjében. Európában csak itt láthatunk pandát. És én láttam! És csodaszépek! Meg a gepárdok, az oroszlánfókák, a pingvinek, az elefántok... imádom <3 Ezekután az adventi vásárba mentünk. Már várom nagyon a karácsonyt, csak eddig nem volt meg az a hangulatom... most elég volt egy fahéjas-narancsos kosárba szippantom, meglátnom a fényeket, a barátaimmal lenni, forrócsokit inni... meg lett ám a hangulatom, nem kellett továbbkeresnem. Fantasztikus volt!






a kastély előtt

Fruzsival a kastély parkjában :)

Adventi vásárban egy fán az óriási kivilágított szivek

Fruzsi <3


Vasárnap délután Bonival kimentünk a a pesti Derby kiállításra. Boss tesónk szerepelt, aki 2010. Derby győztese lett, CAC, és CACIB. Gratulálok! Jót beszéltünk Eszterrel, Krisztával és Ferivel. Mondták is, hogy Boninak most milyen jó alakja van :) Jajj, Eszter-nagyi a hét valamelyik napján várható vendégünk lesz, ugyanis nála van a boxunk - nagyon hosszú történet :D

Leesett az első hó - Boni nagy örömére, és persze az enyémre :) Már alig vártam. Sokkal jobban szeretem a telet, mint a nyarat. Kivéve a fürdést, meg a hosszú szünetet. De a tél hangulata sokkal meghittebb, mikor egy nagy "hócsatából" érkezel haza a kutyáddal a jó meleg lakásba... nincs is ennél jobb, szebb.

Ennyi történt volna velünk :) Most már többet fogok jelentkezni, ígérem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése