Oldalak

2011. február 3., csütörtök

Welcome

Nem jelentkeztem mostanában. Kedden eléggé kiborultam Bonin a tréningen. Nem is részletezem, elég annyi, hogy nagyon rossz volt :/ Nem akarom ezt így, hogy egyszer olyan jóóóó, hogy áááhhww *.* Máskor meg olyan, hogy egy tréning alatt többször is sírva fakadnék :| Majd megoldjuk, meg KELL oldanunk, mert ez tovább így nem mehet...
Egyébként extra dolgok nem történtek ezen a héten. Azonkívül, hogy az összes tanár meghibbant. Az előző és az azelőtti héten végig dogákat írtunk. Reméltük ez a hét már más lesz... legalábbis, én reménykedtem benne. De NEM! Múlt héten írtunk föci tz-t, és ma is :O Irodalom tz, felelések, olasz, angol, nyelvtan, kémia, ja és a törit megúsztuk, mert a tanárunk fogát kiverték a hoki meccsen... szép... Szóval zajlik a suli, elég rendesen. És most úgy érzem, hogy megbirkózom vele, de már érzem ott legbelül, mélyen, hogy lassan ki fogok készülni. És most lett vége a félévnek!!! Mi lesz évvégén?! Nem akarom megtudni :'( Na, ennyit rólam. Néha ki kell adnom magamból, ha érdekel titeket, ha nem :)
Visszatérve Bonira, akiről szól ez a blog, a héten megérkezett az új szerelése. Dogshop.hu-ról rendeltünk neki egy új pórázt és nyakörvet, hogy legyen csere is a narancssárga mellett.
ez a póráz, 1,2 m-es

A nyakörvet nem tudom betenni :/ Mindegy, a Dogshop.hu oldalon a Nyakörvek Kutyáknak --> Mintás Red Dingo nyakörvek --> Daisy Chain Pink Red Dingo nyakörv. Ha érdekel, nézzétek meg, ilyen. Kis szép virágos :) Látszik, hogy anyuval választottuk... :)

Elég elvont... én szeretem, főleg mikor a Twilight-korszakomat éltem (még mindig imádom), és ez az együttes énekelt a filmben.... ez egy másik számuk, de nekem bejön :P

2 megjegyzés:

  1. a szám tetszik :D
    a nyakörv meg a póráz... váh *.* jól össze lehet őket retkelni :D nagyon ott van mind2 :D
    pusszantás <3

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos már 1-2 sárcsepp van rajta... majd mossuk hetente :D De tényleg aranyosak ^^
    Bárkinek is tetszik ez a szám?! De jóóóó :) még nem találtam eddig embert, akinek bejött volna :)
    pusziii <3

    VálaszTörlés