Oldalak

2011. február 4., péntek

ELVESZETT!!!


Lotti, 3 éves sárga labrador ivartalanított szuka. Chipes, nyakörve, bilétája van.
Február elsején a Népligetben 16 óra 40 perc körül megtámadta egy kutya, ezért futott el. Sajnos, nem érték utol.
Egy autós látta az Amerikai focipálya felé kocogni, illetve mintha az Üllői út felé szaladt volna.
Lotti elég félénk kutya, de az utóbbi időben sokat oldódott. Mindenesetre előfordulhat, hogy félénkségéből adódóan nem akar szóbaállni elsőre valakivel.

Gazdi elérhetősége: +36-30/670-7015


Remélem mihamarabb előkerül a kislány. Az RR honlapját nézegetve rávágytam. Nekem Ő kellett volna :( De mennyire örültem, hogy gazdira talált ez a szépség :) És mikor az óriási sétánkra mentünk, és felismertem, rátaláltam az én kis Lottimra :) Nagyon jó érzés volt. Szívből remélem, hogy a gazdái is nagyon kis időn belül ugyanezt a jó érzést megérzik, és átölelhetik a kutyájukat!

Oldalra is kitettem egy kis képet (Timcsitől lopva, ha nem gond :$), arra kattintva bejön az összes információ Lottiról, a támadásról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése