Oldalak

2011. február 27., vasárnap

Alakulunk...

Szombaton voltunk Briginél haladó tréningen. Nem voltunk többen, most is 3-an mentünk utunkra. Délelőtt volt, és olyan verőfényes napsütés volt *-* Olyan szép és jó volt. Nagyon örültem ennek a sütkérezésnek, elég melegen is sütött. Egy pulcsimat le is kellett vennem. Mentünk sokat nagy fűben/gazban. Onnan volt sok memory, az elején pedig elég sok fegyelmező gyakorlat volt. Nem értem Bonival mi van most, mert a helyben maradásnál mindig felkel... még jó, hogy utánam jön, de akkor is. Maradjon a fenekén! Megint csináltunk "háromszöges" feladatot. Ügyes volt, végülis :) A végén Fédra leányzóval hatalmasat játszottak, majd elváltunk Fédrától és Dorelltől is. Boni 2 méterrel mögöttünk kullogott, már a fülén vette a levegőt is. Tény, hogy mindhárman kikészültek a "nagy melegtől". Mikor már látta, hogy apu ott van a kocsinál, nem kezdett el rohanni. Előttünk ment, ha már lelkesebben egy halk, finom "hé"-vel leállítottuk. Akkor vagy visszajött, vagy bevárt minket. A végén inkább megint csak mögöttünk kullogott, aztán én paskoltam meg, hogy menj, menj, és szaladt is apuhoz. Aztán be a kocsiba és alvás ;) Egész ügyes volt, de én tudom, tud Ő ennél még ezerszer ügyesebb lenni :)

Szeretem az eredetit is, de ez is szuper :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése