Oldalak

2011. február 9., szerda

I prayed and He heard

~Imádkoztam és Ő meghallotta

Ez így kamu. Nem imádkoztam, de Isten mégis csak megsegített. Tegnapi tréning egy olyan, de olyan, hogy szavakat sem találok rá. Azt hiszem ez volt az eddigi legeslegjobb produkciója a kisasszonynak :) Nagyon gyors, alapos, okos, figyelmes volt. Nem túlzok, vagy viccelem el a dolgot: komolyan leesett az állam... volt, hogy néztem utána, hogyis csinálja a dolgait és WOOOOW! :) Először is, hárman voltunk: Molly gazdijával, Rio és Feri, meg mi, és persze Brigi. Az első feladatnál láb mellett követés volt, de kóvályogva. Mindenki ment minden irányba, mi szabtuk meg a tempót, a forgásokat, jó volt, ha 2 kutya egymás mellett elhaladt. Közben Brigi néha dobott ki dummy-t, akkor ültetés, majd sétáltunk tovább. Szólt Brigi, hogy Boniról vegyem le a pórázt, és úgy menjünk tovább O.o---> Körülbelül így néztem rá. Mindegy, "engedelmeskedtem". És olyan felszabadultan, boldogan, vigyorogva, figyelmesen pattogott mellettem. Ahogy elhangzott a következő "rűűűűű" (dumy-repülésének-jele), egyből tette le a fenekét. Ügyes volt, na :) Olyan részen voltunk, amit 2 oldalt dzsindzsa vett körül. Mindkettőbe dobott Brigi dummy-t. És előbb az első helyre kellett küldeni a kutyát, utána pedig megfordulni (miután már behozta a dummy-t), és a 2. bozótosba is el kellett küldeni. Aztán, olyan votl, hogy az egyik dzsindzsa szélénél álltunk úgy, hogy mögöttünk 1-2 méterre dummy-k voltak, de nekünk a túloldalra kellett küldeni a kutyát. Ezt is gyorsan, okosan megcsinálta.
Ezután, újra az irányítás alapjával próbálkoztunk - sikeresen. Dzsindzsában 2 dummy, kutya dzsindzsa szélén, annak háttal, nekem szemben ül. Kezem a mellkasom előtt tartom, fújom a hosszút, kutya felfigyel, felemelem a kezem, és Ő fordul hátra és keres is. Most elég gyorsan felfogta mit is akarunk Tőle. Aztán nőtt a távolság kutya-gazdi és kutya-dzsindzsa között. Nagyon ügyes volt. Annyira örültem neki, mert kb 1 hónapja a tréningeken meg volt gágyulva. Mindig a sírás határán voltam, nem tudtam vele mit kezdeni. Most pedig meghallgatták az égiek imáimat :) Nagyon ügyes volt, nem bírtam betelni vele. Első szóra mindent csinált, bármit kértem.
Tréning alatt megmutattam Briginek a trükkjeinket. A forgás és a "kukucsolás" (újabb értelmes szó :)) is nagyon jól ment. Csinálta a kiscsaj, és Briginek is nagyon tetszett.
Hülyeség vagy nem, de örülök, hogy van valami amit csak én tanítottam Boninak. És én találtam ki, hogy ezt megtanítom neki, és úgy tanítottam ahogy láttam, és kigondoltam, és bevált. Félreértés ne essék, iszonyatosan hálás vagyok Briginek a rengeteg segítségért, tanácsért, és mindenért, amit adott. Csak ennek is örülök, na!
Madarat lehetne velem fogatni... nem beszélve a mai napról. 2 séta alatt összesen 2x engedtem el, nem nagy távokra, és nem sok időre, de mindig figyelt rám. A 2. sétánál, este elengedtem egy kisutcában, de az egyik házból tolatott ki egy autó. Boni "messzebb" volt tőlem, kb 10 méterre. Fújtam neki a hosszút, felfigyelt, csóvált, majd behívó, és száguldott vissza, nyakamba ugrott :) IMÁDOM EZT A BÜDÖS DÖGÖT <3>

Kimaradtak mostanában a zenék... most párat beteszek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése