Oldalak

2011. február 7., hétfő

We are here

Na, újra itt vagyunk. Nem történt sok izgalmas dolog velünk. Szombatot nagyszüleimnél töltöttük, ahol csináltam 1-2 képet Boniról. Mikor jöttünk hazafelé, akkor vettem észre, hogy a gép makró módban volt... nagyon okos Gazdi :) Mindegy, nem lettek vészesek, sőt, lett kifejezetten jó is, csak akkor meg lüke gazdi a fényviszonyokra nem figyelt... ennyit lüke gazdiról, jöjjenek a képek :)


bájos ^^
hopp, egy madáretető ;)
így jó lesz? jó az a profilom?

tökéletes lesz! :)
Kisasszony! Ne grimaszoljon! :)
Lizmó megérkezett :)
HMCS - Helyi Menő Csávó (arckifejezés)


Tegnap tesóm jól átkefélte a kiscsajt, nagyon szép lett. A "forog" nagyon ügyesen megy neki, szívesen is csinálja :) A "kukucs" is alakulgat ;) A kúszikról azt hiszem lemondtam, nem megy és kész. Bár nagyon nem vagyok elkenődve miatta, igazából nem nagyon izgat. Viszont ahogy csinálja, hogy elől fekszik, a hátsója meg égnek áll, tökéletes "hajol" lesz ;) Majd még alakítgatunk rajta és lesz már egy jó kis repertoárunk :)

A végére egy nagyon jó hír: Lottika előkerült! RR fórumon láttam, és nagyon megörültem neki :) Hál'istennek! Le is vettem a plakátot róla :) Remélem, nagyon nagyon sokáig nem kell ilyesfajta "hirdetést" kitennem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése