Oldalak

2011. február 24., csütörtök

Helló!

Helló Mindenki!
Visszatértem... igazából sehol nem voltunk, ugyanúgy teltek a napjaink. A tanárok megőrültek, dogákat iratnak egymás hegyén-hátán, tz-ket... komolyan, nem normálisak! Pont 2 hete, hogy nem írtam semmit a blogba. Hú, most aztán mesélhetek :)

Amióta nem írtam, azóta újra tettünk egy kört Fressnapf-ban. Február 20-ig volt a Real Nature akció, így még 19-én is elmentünk, és újabb 6 konzervet vásároltunk. Jelenleg a bárány-marhásat eszi a kisbirkám :)

Egyik éjjel, anyu arra kelt fel, hogy bement a szobába Boni, nézi őt, de meg se nyikkant, semmit nem csinált, csak nézett. Nem tudta mire vélni a dolgot, aztán látott egy kis fényt beszűrődni a szobába. Kiment megnézni, hogy mi az a fény, és kiderült, hogy a hűtő ajtaja nyitva volt. Mit szóltok? Nemhogy odament volna Boni és elkezdte volna felzabálni az egészet felvágottastul, sajtostúl, mindenestül, hanem "szólt" anyunak, hogy "Hahóóó! Ekkora fényben nem tudok aludni!" :) Vannak ilyen fura dolgai, de mi örülünk ezeknek... sokkal jobban jött ki így a dolog, nem gondoljátok? :D

Már 2 tréningen is voltunk azóta. Az elsőn apu is velünk tartott a fotómasinával. Még ki kell ismerni azt a gépet, na. Legalább már az álló-képek jók... mindegy. Szóval Ő is jött velünk, és csinált néhány képet. Kerestetés, memory-k voltak soron. A legvégén egy nagyon messzi, viszont egyszerű jelölés. Képeket most nem töltök fel, még nem kicsinyítettem le őket, így meg 1 óra lenne, majd máskor :)
Eheti tréningünkön jött velünk egy 10 hónapos goldi fiú, akit Brigi vezetett. Ők a láb mellett követést ültetéssel gyakorolták, néha Peti is átvette. Így csak mi dolgoztunk... képzelhetitek, hogy kifáradt Boni a végére. Kettős jelölés memory-val volt, kerestetések... A kettős jelölésről mesélek egy kicsit :) Képzeljetek el egy háromszöget. Az egyik csúcsában állunk mi Bonival, a másik 2-be pedi dobnak ki 1-1 dummy-t úgy, hogy kidobják az egyikbe (azt nézzük, hogy esik le), majd megfordulunk egy 45°-ot, és kidobják a másikba is. Visszafordulunk és elküldöm az elsőért, behozza, fordulunk, leültetem, elküldöm, megkeresi, behozza, nagy dícséret :) Ebben SZÁMOMRA az a durva, hogy végig póráz nélkül volt feladat közben. Nem ez a durva, az csak most jön. Ugye meg kell fordulni, hogy megnézzük, hova fog leesni a 2. dummy is (aztán vissza az elsőhöz). Azt a fordulatot először balra csináltam meg, mert így toltam a kutyát a lábam mellett, eszébe sem juthatott, hogy kitérjen onnan, és a dummy-ért eredjen utasítás nélkül. Ezzel a megoldással nekem annyi bajom volt, hogy így egy 3/4 kört tettünk meg a tengelyünk körül, és szerintem ez debilül néz ki :D A 2. ilyen feladatnál már jobbra fordultam, és a fordulat közben 1x megpaskoltam a combom. És Boni megint jött mellém, és igazodott. Nem az volt, hogy szabad a pálya, és mehet mint a vakegér... nem. Jött szépen be mellém, megnéztük a dummy-t, visszafordultunk, és mehetett az 1.-ért. Szóval szerintem ügyes volt nagyon :)

Múlt héten beteg volt a kiscsaj, elkezdett eléggé köhögni, mehettünk dokihoz. Kapott szurit, 5 napig kellett szednie gyógyszert, és öntöttük belé a meleg mézes teát :) Ki is gyógyult... én meg valószínűleg Tőle kaptam el szombaton, hurrá :/ Hétfőn, kedden még mentem suliba, most már szerda óta nem voltam, és nem is megyek már. Utálok pótolni, ezért nem jó, de már úgyis nagyon elegem volt az egészből. Ideje picit "lazítani" :) Délelőtt HBO ment végig. Jó filmek voltak, Adams family (fogalmam sincs, hogy kell írni :)), majd az A hercegnő és a béka, ezután Alice in wonderland (nagyon jó szereposztás!), és a Hova lettek Morganék?. Az utolsó film nem olyan nagy szám, de azért nem rossz :)

Remélem most már sűrűbben fogok írni. Viszlát ;)

Tegnap ezt a mesét néztem... ez az egyik nagy kedvencem. Először is Disney, akkor már rossz nem lehet :) Másodszor rajzolt, 1000x jobbak mint az animációk, bár azok se rosszak (lásd: Shrek). Harmadszor: aranyos, kedves, van története, imádom <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése