Oldalak

2011. április 3., vasárnap

"Good girl!"

Elmúlt 1-2 hétben megint nagyon a behívásra gyúrunk Bonival. MUSZÁJ, hogy megtanulja. Épp ideje lenne...

Általában az van, hogy leültetem, pórázcsere (textilről --> retrieverre), valamennyi láb mellett követés, majd Boni ül, póráz le, otthagy, elmegyek jó messzire (bár a távot mindig váltogatom), megállok, és hívom. Vágtázik, de nagyon :) Egyből ugrik rám, dicséret, jutifalat, dicséret. Ennyi után nem teszem még rá a pórázt, általában 2 behívás egymás után a minimum, de akár 4-et is megcsinálunk.

Naponta kb 10 behívást csinálunk. Remélem ennyi elég lesz... eddig 2 helyen gyakoroltam, most már váltogatni fogom a helyeket is.

Mondtam, hogy eddig jutival dicsértem. Ma délutáni sétán a dummy-t vittem magammal, hogy majd úgy csinálom a behívást, ahogy még Roger Tozer mutatta Sopronban :) Egyből rohant, ugrott a nyakamba, és már kapta is be a dummy-t. Tartotta, mondtam Boninak, hogy ül, akkor leült, és tartotta tovább. Elvettem, odaadtam. Majd megint. És akkor egy újabb ilyen behívás.

Egyik dummy-s behívás után el is dobtam a dummyt, kb 2 méterre tőlem. Nem nagyon mertem kockáztatni, de egyből felkapta és nekem hozta. Még 2x megcsináltuk, de jó volt mindig.

Hazafelé, az utolsó utcán elengedve jött. Igaz, már csak kullogva ballagott, de akkor is elengedve. Nem mondtam neki, egy szóval sem, de ő láb mellett jött :) Mikor elfutottam picit, akkor gyorsan utánam iramodott, pedig anyu, és tesóm is ott ment körülötte. Ő inkább jött utánam... jól tette ;) Nagyon örülök neki... látok benne esélyt, hogy valaha is tényleg, igazán behívható lesz.

Tegnap voltunk tréningen, jó volt, csak nagyon meleg volt. Boni visszafelé ment is gyorsan a kocsi árnyékába :) Ott megivott vagy egy liter vizet (köszi, Brigi! :)). A tréningen ügyes volt, láb mellett követése póráz nélkül meg ááhww *-* Nagyon szépen jött! Meglepően szépen :) Örültem is ám neki ;)

Jut eszembe, nem csak a behívást gyakoroljuk: láb mellett követés, meg az a 3 trükk :D Ezeket nyomatjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése