Oldalak

2011. április 4., hétfő

"Good girl!" - 2nd

Ma is ment a behívás, ugyanúgy dummy-val. Nagyon ügyes volt Boncsi, megint. Aztán dobáltam neki a dummy-t, és mindig visszahozta, ráadásul a legtöbb esetben szépen is fogta. Volt, hogy játékból, dicséretből dobtam neki, volt, hogy "minimemory" votl a feladat (nagyon kicsi távolságból memory). Nagyon örültem ám, hát még ő. Az a farokcsóva ... :) Sokkal motiválhatóbb dummy-val, mint kajával... na nem azt mondom, hogy nem eszik meg semmit :)

Este séta után egyből mentünk le pincébe, hoztam fel Boninak Real Nature konzervet, természetesen Boni segítségével választottam. Ő a marha-bárányt szimatolta ki, azt hoztam fel. Kapott konzervet, rizst, és tápot is. Jó kis lakomát csaptunk össze, meg is érdemelte :)

Hamarosan kéne 1-2 új képet hoznom... na, majd csinálok valamelyik nap.

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése