Oldalak

2011. március 28., hétfő

Az első blogos tali

Tegnap találkoztam először olyan emberrel, aki kutyás blogot ír - na, persze, olvassuk is egymás blogjait :) Ő Bóka és Szofi (vagyis Urbán Dorka és Szofi :D).

A sztori az elejéről:
Jó ideje tervezgetjük Bókával (Szofi blogja) és Encsivel ('Állati kft.') egy találkozót. Kitaláltuk: márc. 27., Bp, MKSZ Strázsa CAC! A mi napunk lesz! Na igeen... kezdődött azzal, hogy bekrepált a kocsi, esős nap lesz (természetesen egy napsugarakban úszó hét után azon az 1 nap).

Egész nap pattogtam, kiborultam, mi lesz ha a kocsi nem javul meg? Akkor megint nem látom őket :( Jött a várva várt sms - 1 óra és mehet apu a kocsiért. JEEEE! Apu elment, én addig pakolásztam, készülődtem. Egész nap ment az sms a csjaoknak, akik már kint voltak a Népligetben. A kb 15 perces út nagyon hosszúnak tűnt... persze megint eltévedtünk... júliusi kiállításkor is vissza kellett 1x fordulnunk :) De! Odataláltunk végül. Akkor már Encsi sajnos nem volt ott, így vele nem találkozhattam. Röpke fél évnyi beszélgetés után először láthattam volna a dinka fejét, és mégsem :( Bókával egyből összefutottam, nem kellett keresgélni egymást. Körbejártuk a kiállítást ebekkel, majd kimentünk a ligetbe barangolni. Ő elengedte Szofit behívhatósága lévén, én meg elkértem a flexijüket (vittem a sajátunkat csak az is bekrepált :D). Szofi és Boni leginkább letojták egymást, habár, Boni egyszer nagyon bepörgött rohangált körbe-körbe, mint egy idióta, és Szofi is csatlakozott. Kergetőztek egy sort, aztán csak labdáztunk :) Mivel a mi kis teniszlabdáink már egy ideje nem kerültek elő (ki tudja hol lehetnek?), ezért Boni nagyon örült neki. Nagyon jól viselkedett mind a két kutya, és mi nagyon jól éreztük magunkat... csak sajnos túl hamar vége lett. Bókát és Szofit elkísértük a kocsijukhoz, és ők mentek is haza. Mi még bementünk a kiállításra megnézni a BOG (best of group), és végül a kiállítás legjobbját. Egy skót terrier nyert, habár én nagyon a német vizslának szurkoltam - gyönyörű, erős kutya volt!

Bóka szuper képeket készített a csodamasinával. Let's enjoy them ;)
szép.szép.szép.
idiótaaaa :D
édesem <3
"höhh?szóótáá'??"
labdalopás!labdalopás! :D

jön már a lasztival :)
Köszönöm mégegyszer a képeket, és ezt a délutánt Bóka! :)

3 megjegyzés:

  1. :)<3 nagy csók mindkettőtöknek! élmény volt :D Fro előtt kéne szervezni vmit :D ;)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni. Itt van a kérdésem: a kutyám Gyömbér (Golden retriever), amikor elvinném sétálni totál megbolondul minden kerítéshez oda akar menni és meg akarja támadni a kutyákat. Mozgáshiánya nem lehet, mert hatalmas udvarunk van és napközben is játszom vele. A pórázt visszahúzom mondom neki, hogy nem de semmi. Bent az udvaron meg vmi kis angyal kb úgy sétálgat.

    Tudnátok nekem tanácsot adni?

    Köszi előre is és bocs a zavarásért!

    Üdv: Feri

    VálaszTörlés
  3. Dorka már be van szervezve ;) és alig várom *.* <3

    Feri, semmi gond, nem zavarsz. A pórázt ne húzd, hanem erőteljesen rántsd vissza, hogy akár még le is üljön, olyan erővel (természetesen nem a nyakát kell kitekerni). A nemet meg ne csak mond neki, hanem ordíts rá. Engem is párszor már megnéztek, hogy miért ordítok szegény, szerencsétlen kutyára... nem az a lényeg. Az, hogy tudjon a kutyád normálisan viselkedni.
    Ha ez nem igazán válna be, akkor próbálj olyan helyre menni, ahol nincsen annyi kutya kerítésen belül. Pl. más utca, vagy inkább mezőre vidd ki, esetleg egy kutyafuttatóra.

    Remélem, megoldódik hamarosan a problémád, addig is üdv; Boni és Adri

    VálaszTörlés