Oldalak

2011. július 20., szerda

A helyes úton ballagunk tovább...

Hétfő délelőtt meglátogattam Brigit. Golden Mountain Spring's Look At Me "Chanel" X HJCh. HCh. SloCh. Pearl of Golden-Hill Ampelos "Boó" párosításából született, 2 hónapos kölyköket néztem meg. 4 kölyök volt, de az egyiket, Zaziry Golden Apple "Alma"-t már elvitte a gazdija. Így a 3 kiskutyáról készítettem képeket, velük babáztam. Mindegyikük csodálatos, fantasztikus természetük van, a sípra száguldanak hozzánk, nem mellesleg szuper felépítésűek.

Mamival :)



Zaziry Golden Ariel







Zaziry Golden Angel "Angie"







Zaziry Golden Armani






Remélem tetszenek a képek :)

Hogy így lehűlt a levegő, gyakoroltam Bonival egy csöppet a séta alatt. Minimális láb mellett követés, majd egy egyes jelölés. Kilőtt, ugyanúgy, mint múltkor a mezőn. Viszont most láttam, hogy jobban pörög, felkapta a dummy-t és száguldott vissza! El se tudtam hinni. Végreee! Nagyon-nagyon megdicsértem. Ezt elismételtük még 3x, és utána még játékból/dicséretből is dobtam neki még 2x. Az összes dobásnál rohant ki és vissza is. Annyira örülök neki :) A régi csillogást láttam a szemében :) Az egyik jelölésnél annyira pörgött, hogy amíg a dummy-t felvette addig sem állt meg, hanem futtában kapta fel és már fordult is hozzám :) Visszatért! :D

Itt abba is hagytam, ne hagyjon alább a lelkesedése. Ugye, a csúcson kell abbahagyni ;) Habár, láttam rajta, hogy még bőven lenne energiája meg kedve is, hogy folytassuk. Inkább csináltunk néhány behívást, hogy fusson még, és ennyi volt. Imádom, ha száguld felém, főleg ha azt dummy-val a szájában teszi ;)

Vacsira kapott jó kis tápot Real Nature konzervvel (bárány-marha). Jól lakottan alszik már. Este még egy pisilésnyi séta és durmol tovább az erkélyen, a jó levegőn :)

Tegnapi kép :)


2 megjegyzés:

  1. Szia. Én is kutyákkal folglalkozom ,ugy mint te, ha van kedved nézzbe, és ha tetszik iratkozz fel.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnék ajánlani egy pályázatot: on.fb.me/butchers_bloggerpalyazat Egy havi kutyaeledelt lehet nyerni. Üdv, a Butcher's Pet Care Csapata

    VálaszTörlés