Oldalak

2011. május 8., vasárnap

Training with Aldo

Aldo

Tegnap délelőtt útnak indultunk Bonival Juhász Adélhoz és Aldóhoz. Velük mentünk el egy pusztára, ahol tréningeztünk a "gyerekekkel". Boni végülis ügyes volt. Nagyon meleg volt, és nem elfogultságból, de én a melegnek tudom be a lassúságát, a kisebb kedvtelenségét... Csináltunk memory-t, kettős jelölést, sima jelölést. Jól éreztük magunkat. Sajnálom, hogy nem vittem a fotómasinát, de hamarosan megismételjük ezt a tréninget, és akkor viszem majd magammal :)

Mondjuk, a végén mikor már megitták az összes vizet, picit leengedtek, akkor elővettem a labdát. Arra azért még tudott pörögni Bon! :)

Kaptam ma Eszter-nagyitól szuper képeket Balu-papáról. Köszönöm :)

Elővettek egy kacsát és azzal "nosztalgiáztak" :) Balu nagyon élvezte, ami szerintem látszik is.




ez a tekintet... csodálatos!

imádom.imádom.imádom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése