Oldalak

2011. május 3., kedd

Stories


Nos, régen jelentkeztem, pedig van 1-2 mesélni valóm. Ebben a bejegyzésben több eseményt is láthattok, ami az elmúlt 2-3 hétben történt velünk.

FAROKTÖRÉS
Április 16-án Szajolon kirándultunk Bókával és Szofival ("Április 16.- a régen várt nap" c. bejegyzésben a beszámoló). Aznap párszor megmártózott Boni a Tiszában, majd abban a büdös nem is tudom miben... phujj! Másnap, vasárnap is elég szagos volt, ezért elvittük ebet a Hajógyári-szigetre, hogy kiázzon belőle, a bőréből is az a mocsok. Így is volt, jó bentre elúszott, dobáltam neki sokat a köveket a vízbe, hogy ide-oda úszkáljon.

Mikor hazaértünk még samponnal is megfürdettem, hogy illatozzon, mint a krizantém :) Imádom fürdetni, szegénykém, ő kevésbé szereti. Tűri ugyan, de nem a kedvence a kádban fürdés. Én viszont imádom azt a bárgyú fejet, amit akkor vág... egyszer majd lekapom nektek :)

Este sétakor látom, hogy a farka csak lóg... gondoltam ez tuti faroktörés (halott farok, faroktörés, szimpla izomláz, ki hogy hívja). Lassan mentünk, hogy picit se kelljen erőltetnie, ha 1 pillanatra megálltam, Boni egyből feküdt le, de olyan kis óvatosan.

Nem aggódtam vagy ilyesmi. Sajnáltam ugyan, de tudtam, hogy néhány nap és elmúlik. Igen ám, de este valószínűleg már nagyon fájhatott neki, mert sokat nyüsszögött. Járkált fel-alá, lefeküdt, majd felállt, közben nyüszítgetett... Anyuék elvitték dokihoz, ahol kapott injekcióban fájdalomcsillapítót, habár a doki se tudta mi a baja (GRAT!).

Ezután már nem volt sok gond. Napról-napra egyre feljebb tudta emelni a farkát, tényleg, látványosan javult. Pénteken már nyoma sem volt az elmúlt napok szenvedéseinek.



AZ ELSŐ VIZES TRÉNING
Múlt héten, szerdán voltunk tréningen. Nagyon régóta most először egyedül, azaz: Boni, Brigi és én. Tudni kell, hogy Boni víznél K.O. Nem lehet vele semmit sem kezdeni, elborul az agya... Igen, így szokta meg, hogy víznél megy az ökörködés :/ Az elején elég sok láb mellett követést csináltunk, meg sok volt ugye az inger, ahogy Brigi dobálta a köveket a vízbe, Boni pedig a víz legszélén ült mellettem. Úgy befeszült, Brigi mondta is, hogy ez a kutya egy időzített bomba, és igen. Az! :D

Mikor már valamennyire lehiggadt, beküldtük a vízbe a kövek után. Mikor beljebb küldtem, Brigi elé dobott egy dummy-t. Azt fogta, jött kifelé vele. Amint leért a lába kiköpte a víz felszínére a dummyt, és rázta is magát. Rászóltunk, mondtuk neki, hogy "fogdhozd!", és hozta ki a dummyt.

A végére már egyből kihozta a partra, hozzám a dummyt, átvettem tőle, majd mondtam neki, hogy "rááz", plusz az új kézjelet mutattam neki, és akkor rázta magát.

Hááát, én még így viselkedni még nem láttam víznél. Nagyon örülök, sokkal rosszabbra számítottam. Egyre sűrűbben fogunk vízhez járni, majd kialakul ez valahogy :)



GYAKORLÁSOK
Hát az elmúlt 1-2 napban átvettük az eddigi trükkjeinket, amik már szuperül mennek. A pukedlit mondjuk meg kéne próbálni úgyis, hogy ellépek tőle. Csak addig marad meghajolva amíg ott vagyok előtte. Ez legyen a legkisebb problémánk. Böngésznem kéne új trükk után... nagyon szeretném a pacsit megtanítani, de képtelen vagyok megtanítani, Boni pedig megtanulni :D Ez is olyan "alap", mint az ül, fekszik, de ez nem megy... és ez az alapja a pitizésnek is... mindegy, majd kitalálok valami aranyosságot (101 kutyatrükk segítségével) :))

Hetek óta szinte minden nap labdázunk... és legtöbbször elengedve! Meg dummy-val is szoktunk néha gyakorolni itthoni környezetben, szóval haladunk. Mindig okosodunk valamivel :)


2 megjegyzés:

  1. ilyen farkas dolgunk nekünk is volt egyik nyáron, és nem tudtam hova tenni. Aztán rendbejött magától.

    VálaszTörlés
  2. Nekem egyből leesett, hogy ez mi, meg tudtam is, hogy nem sokára el fog múlni, csak szegénykém annyira nyüszített... és Boni nem szokott :(
    Aztán ugye csak rendbe jött :))

    VálaszTörlés