Oldalak

2011. március 15., kedd

Sometime, somewhere in the big world

Hol is kezdjem? Mondjuk az elején.

Tehát, tesóm nem küldte át a képeket a Városligetben tett sétánkról. Majd hamarosan megszerzem tőle :)

Szerdán délután Keresztesi Szilvinél (Wind Lovin' kennel) jártunk egy kis kozmetikára. Szép lett a kiscsaj. Nem sokára beállítós képet is hozok, mert már én is szeretném úgy látni a lánykát :)

Péntek délután pakolás, szombaton pedig jött a DOLOG. Most már elárulom: Sopron WT. Bizony, Bonit neveztük Sopron WT-re. Brigivel még ősszel megbeszéltük, hogy ezt tűzzük ki célunknak... és hát valamilyen szinten megvalósult. Arra akarok kilyukadni, hogy kiestünk, első feladatnál. Pedig könnyű lett volna. 4 feladat volt, ebből az első 3-at tuti megtudtuk volna csinálni, de az utolsót nem biztos. Eléggé el voltam keseredve (nem kifejezés!!). Délután megnéztük az L osztályt. Szerencsére Zsani Lolával végigmentek az összes feladaton, és a végén a 9. helyen zárták a napot a 15-ből (azt hiszem ennyien végezték el az összeset). Nekik gratulálok itt is! :)

Az L osztály végén, szól a tolmács, hogy a bíró (Roger Tozer (GB)) hív engem és Bonit. Nagy parázva odamegyek, hogy mit is akar tőlem. A behívásról beszéltünk, hogy hogy tanítsam meg Bonit erre (ugyanis emiatt rontottuk el az egész WT-t). Mondta, hogy otthon meg ismerős környezetben... Mondom neki, hogy, igen, ismerős helyen csinálja, idegen helyen nem. Mondja, hogy akkor vigyem többször ismeretlen helyre, meg minél több kutya és ember legyen majd fokozatosan, és ilyen helyeken gyakoroljunk. És igaza van. Majd sokat gyakorlunk :) Erre, fog és elvisz engem és Bonit, mondja, ültessem le a kutyát, vegyem le róla a pórázt és menjünk el. Hát picit megijedtem, mert akkor ott volt elég sok ember, meg kutya :/ Na, mindegy, csináltam, amit mondott. Elsétáltunk kb 15 méterre, és hívtam Bonit. Ő szaladt hozzám, majd a bíróbácsi adott neki egy dummy-t, amit foghatott. Aztán meg elvette, és megint odaadta. Majd megint ott hagytuk az ebet, és elmentünk. Megint hívtuk, megint jött, megint dicsérgette a bíró. Vicces volt a szitu: mondta Boninak, hogy "Sit!", erre Boni leült :D Soha nem mondtam neki... ért angolul is ez a kutya :D Mondja bíróbácsi: What a lovely dog! I'll take her home! Mondom én: NO!! :D Tolmács mondja: bíróúr Wales-ben lakik :D Mondom, akkor sem :D

Szóval, végül jó hangulatban távoztunk Sopronból - legalábbis én :) Nagyon jókat beszélgettünk a többiekkel, a bíróbácsinak nagyon örültem, Boni teljesítményének egyáltalán nem... de azt hiszem ilyenkor nem szabadna Őt okolnom. Nem is okolom. Minden idiótaságáért én vagyok a hibás, hiszen elméletileg én, és remélem gyakorlatban is én vezérlem Őt.

Hétfőn mamáméknál jártunk, ahol Boni nagyokat rohangált a kertben. A tuják között szlalomozott :) Pár dobást kapott is a Leányzó, nagy örömmel hozta vissza :)

Na, akkor majd hozom a képeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése