Oldalak

2011. december 23., péntek

Vége

A dátum azért decemberi, mert akkor kezdtem el írni. És inkább elölről kezdtem most :)

Na nem a blogírásnak... pedig már szerintem sokan gondolnák, hogy befejezem, de nem. Jó érzés tudatni a világgal mi történik velünk, hogy zajlanak a dolgok, hátha ezzel valakinek mi is tudunk segíteni... nekem nagy hasznomra vált kutyanevelés témában jó néhányotok blogja :)

Szóval remélem vége ennek a "nem blogírásnak". Csak tudjátok az a lustaság, hogy nekiüljek megírni.... az ne lenne. Mert mikor már kész van egy bejegyzés az már jó érzés :)

Történt velünk jó sok dolog. Decemberben kaptam klikkert, 55-250 mm-es objekívet, amit imádok. Tudom, nem idetartozik, de dec. 17-én barátnőimmel voltunk David Guetta koncerten... wáháááááá.

A karácsony szuperül telt, mamám is itt volt velünk :) Boni kapott ünnepi vacsorát (halászléből levet), és 2 játékot is. Egy kis mackót, és egy latex bárányt, amit úgy hirdettek, hogy állati hangon szólal meg nyomásra. Gondoltam milyen jó lenne a röfögős malac mellé egy bégető bárány... ahha, de csak az volt, hogy állati hang. Nem az, hogy bégetés. Így lett nekünk röfögős bárányunk :D


A szünetben pihentem, sokat simseztem, aminek a fanatikussága megint elmúlt. Majd nyáron megint előjön :D

Henivel elmentünk a szünetben állatkertbe, ahol kipróbáltam az új objektívet. Ez lett belőle:






Heni (:

Még a szünetben valamikor vagy előtte, nem is tudom, de átjött hozzánk Heni és Portosz. A két ördögfióka nem is tudtak meg lenni egymás nélkül :) Folyamatosan játszottak... ritka pillanatok egyike volt, mikor leálltak (azt is csak azért, mert valaki a konyhában csinálta a kajáját :D). A végén már lefektettük őket, mi meg csináltuk a dolgunkat. Végre lenyugodtak, és pihengettek egy picit (: Csináltam képet, nem lett jó, nézzétek el. A lényeg az, hogy Portosz itt volt :)


Bonival pedig minden oké. Sétálunk, játszunk, rossz, szidom, ügyes, dícsérem.... mi is el vagyunk :) A múlt héten picit betegeskedett. Elkezdett köhögni, úgyhogy mentünk dokihoz. Kapott 3 napra elegendő antibiotikumot szuriban, meg köptetőt napi 2x. Ezek mellé társult itthoni meleg húsleves, és mindig meleg vízben áztatott táp. Gyorsan kigyógyult belőle. Inkább attól lehetett beteg, hogy amíg köhécselt, addig nem volt játék Portival, nem volt futi se. Magányos séták sora következett.
Dokinál megmértük, és 28kg :O Anyuval mi 30 fölé saccoltuk... durva :)

Most már teljesen rendben van a leányzó.

Tegnap barátnőmmel voltam életemben először korcsolyázni. Nagyon féltem, azt hittem, hogy majd csak térden csúszkálva fogok ide-oda vánszorogni. De nem!!! Simán felálltam a koriban, a jégre is, menni is tudtam picit, a végére már egész jól belejöttem :D És csak 4x estem :D Nagyon jóóó volt... ja és igen. A kezdők nem a Városligetben tanulnak meg korizni, ahol egy piszkafa korlát sincs! :D Bár, én így kezdtem... ;D


Nagyon sok kihagyás után délután gyakoroltam vele egy picit, fényképezővel együtt. Csak mi hárman: Boni, én, Canon :) Ügyes volt, leginkább memorykat csináltunk, de voltak sima, egyszerű jelölések is.





behívás




találkoztunk Donnával. Boni meghökkent :)






rákattanva *-* :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése