Oldalak

2010. június 28., hétfő

De jóóóóóóó ;)

Nagyon hálás vagyok neked, Katica, hogy ezt a blogot is megcsináltad nekem. Remélem ez már jól fog működni. Majd még próbálok szerkesztgetni ezen pár dolgot.

Bonival a tegnap és a vasárnap is jól telt. Vasárnap mamámékhoz mentünk le Hevesre. Ott teljesen szabadon, a nagy udvarban, 2 kutyával szokott lenni. Csipázza őket :)) Ő mindig játszana velük, de a berni pásztor (Liza) "tojik" rá, a beagle keverék (Bigi) pedig fél tőle egy kicsit. De nem baj. Boni helyettük korai szüretelést tartott...Csak úgy ette a szőlőt :) Meg minden botot, és valahonnan szivacsot is szerzett...na, azt elkoboztuk tőle. Utána elmentünk a temetőbe vele, és felváltva mentünk be. Hiszen valakinek kint kellett maradnia az ebzettel, mert a temetőbe nem lehet bevinni kutyát. Volt nagy sírás mikor látta, hogy bemegyünk, ő nem jöhet velünk. Olyankor nem érdekli, hogy van ott vele valaki. Mindig az kell neki, ami nincs ott, vagy nem az övé :) Onnan a búcsúba mentünk el vele. Ott jól megnéztek minket. Persze. Vidéken furcsállják, ha kutyát sétáltatnak, valahova visznek, maximum oltásra (néha még oda sem!!!!). Ott vettünk gumicukrot nővéremnek (Niki). Aztán vissza is mentünk mamámhoz, a víztorony mentén. Nagy sár volt, meg eső is esett. Olyan csutakos lett Boni. Hihi :))) Szerencsére mire indultunk haza teljesen száraz lett. Nem mocskolta össze a kocsit.
Nagyon ki volt dőlve. Este egy kisebb sétára akartuk levinni, kb 20-30 percre. Találkoztunk Buksival (menhelyről származó keverék fiúcska). Elkezdtek játszani, majd átszaladtak úttesten, ott is játszottak, eltűntek egy bokor mögött, aztán megint átszaladtak úttesten. Ott lett elegem Boniból. Rendesen "elkaptam". Mérges lettem rá, de nagyon. Mi az, hogy ő ide-oda szaladgál az úttesten??!! Egyből mentünk is haza. Nem is szóltam hozzá már azon az éjszakán.

Tegnap a 3 órási sétánál találkoztam barátnőmmel (Kitti) és elsétáltunk a Rákospatakhoz. Tőlünk az kb 4 villamos megállónyira van, de még a kis utcákban is csavarogtunk. Hazafelé már nehezen ment a kislány. Nagyon meleg volt. Kétszer is megálltunk kútnál, ahol ivott is, és a fejét is lelocsoltam. Itthon pedig nagyon bealudt. Aztán 6-kor mentálisan fárasztottam le. Először is a kiállításra gyakoroltunk. Beállítás, felvezetés. Jól jött. Muszáj, hiszen vasárnap a kiállításon a bíró a jó mozgású arany színű goldikat preferálja. Az arany szín meg van, de a mozgás, fittség, nem biztos, hogy megfelelő lesz neki. Majd ezt is kipróbáljuk. Nem múlik rajta semmi. Aztán a kiállításosdi után az "alap" alapengedelmességet vettük át. Ül, fekszik, marad, láb mellett követés (erre mentünk rá nagyon), 1 behívás. A behívást csak a póráz végéről hívtam oda magamhoz. Jött. Örültem. De ez még messziről nem menne. Nem baj. Mindent csak fokozatosan!

Reggel elmentek anyuék Tescoba. Még nem értek haza. Nem sírt Boni utánuk (micsoda meglepetés!!), de kicsit kétségbeesett fejet vágott. Most meg alszik. Biztos nagy örömködés lesz, mikor hazaérnek. :)) Majd még írok ma.

Üdv mindenkinek!
+ 1 beállítós kép Boniról a múlt hétről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése